• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wpływ telemedycyny na dostęp do opieki zdrowotnej.

Reklama jest często mocno związana z siecią internetową, a dokładniej, z witrynami internetowymi, na których będzie usytuowana. dopasowanie treści reklamy do treści witryny, na jakiej ona się znajduje jest uniwersalnym przedsięwzięciem promocyjnym w sieci. jeśli bywa ona w pewien sposób powiązana z informacją, jakiej wyszukuje internauta w sieci, jest możliwe, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. Taka promocja określana jest reklamą kontekstową, której jakimś z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. gdy internauta wpisuje ciekawiące go wyrażenie w wyszukiwarce, wyświetlają się wykazy witryn związanych ze słowem przewodnim, oraz reklama kontekstowa. Jeżeli zapłata, jaka jest tutaj nadrzędnym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest zadowalająca, to adres do danej strony reklamującej zostanie ulokowany na górze spisu witryn, które są rezultatem wyszukiwania. zatem na reklamę ową natrafiamy bezwiednie oraz tak naprawdę przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w sieci lub trafiając na jakiś portal internetowy.

1. Artykuł

2. Portfolio

3. Produkty

4. Galeria

5. Tutoriale

Categories: Medycyna

Comments are closed.