• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Rola reklamy w kształtowaniu preferencji konsumentów.

Ewidentnie wytwarza się zabawki przeznaczone dla wskazanej płci. Dziewczynki mają trochę inne wymagania wobec zabawek aniżeli chłopcy, wobec tego z myślą o nich planuje się konkretne rodzaje. Rzecz jasna nie dotyczy to wszelkich małych małolatek, niektóre w ogóle nie interesują się zabawkami skierowanymi do nich. Nadrzędnym celem wytwórczości zabawek dla dziewczyn jest wprowadzenie ich w świat kobiet. Przy okazji częściej widać podtrzymywanie stereotypowych i w następnej kolejności niestety w wielu przypadkach pojawiających się w dorosłym życiu podziałów. Część cech małolatek rzeczywiście argumentuje wybór takiej a nie innej zabawki, jednak reszta, pewien scenariusz zabawy, przewidują zaprogramowanie małego umysłu, do przyszłej roli w dorosłości – rekomendujemy sklep dziecięcy wałbrzych. Właśnie dlatego dziewczynki bawią się lalkami – które są zawsze umalowane, o nienagannej szczupłej figurze i lśniących włosach: to stereotypowa interesująca kobieta. Do zestawu z nią nieodzowna jest kuchenka do gotowania oraz żelazko, albowiem jakkolwiek tym się zajmuje w wolnym czasie. Może lub być miliarderką, ale dopiero z przystojnym partnerem-lalką. Wtedy tylko siedzi w jacuzzi albo jeździ luksusowym samochodem. Rzecz jasna są również zabawki nastawione na naukę czynności, a nie odtwarzanie syntetycznego modelu życia. I te są o niebo poprawniejsze.

1. Zobacz stronę

2. Kliknij

Wpływ polityki podatkowej na przedsiębiorstwa.

Categories: Biznes

Comments are closed.